perjantai 3. maaliskuuta 2017

Espanjan karnevaalit

Hola! Tästä hetkestä alkaen olen enää kahtena perjantaina täällä Espanjan auringon alla.
Nyt on alkanut olla todella hyvää säätä täällä, viime päivinä on ollut lähemmäs 25 celsius astetta.
Viime viikonlopun lauantaina olin kaverini kanssa katsomassa karnevaaleja, ne olivat todella upeat, varsinkin loppuhuipennus! 😎 En ole aiemmin koskaan ollut katsomassa karnevaaleja, joten tämä oli taas yksi, uusi kansainvälinen kokemus.
Tunnelma oli kyllä niin Espanjalainen, kuin olin kuvitellutkin.
Hyvä musiikki soi koko ajan ja meno vain parani entisestään, kun " paraati " lähti liikkeelle.
Lauantaina oli myös ensimmäinen päivä kun olen ollut " helle " vaatteissa ulkona, joten kyllä täällä tarkenee. ;)
Minulla ei ollut koko viime viikonloppuna töitä, joten sunnuntaina nautittiin auringosta jäätelöiden kera. 😍 Tällä viikolla jatkuvat vielä Lahden MM-hiihdon kilpailut ja asiakkaita riittää.
Itse olen tällä viikolla iltavuorossa ja illalla kuitenkin on vähän rauhallisempaa, verrattuna aamupäivään, mutta kyllä iltavuorotkin ovat ihan kivoja. 
Nyt on alkanut tuntua, että kohtahan me jo lähdetään takaisin Suomeen ja paljon on vielä kokematta Espanjan ihmeitä. :D Olen ystävystynyt parin asiakkaan kanssa ja olemmekin heidän kanssa jo vähän suunnitelleet, mitä paikkoja Espanjasta minun pitäisi vielä nähdä. Todella mukavaa on ollut huomata, että minusta on tullut niin positiivinen ensivaikutelma parille asiakkaalle, että he ovat pyytäneet minua käymään kahvilla heillä ja luvanneet kuskata minua autolla eri puolille Espanjaa. <3
Vielä on paljon asioita, joita täytyy todellakin ehtiä kokea täällä kansainvälisyyden takia, mutta kaikki aikanaan. Churroja olen ainakin ehtinyt syödä täällä. <3 :D Sen verran täytyy vielä mainita eilisestä, että aurinkoa on riittänyt ja paljon, sillä kun kävelin keskustaan jäätelölle, niin illalla kämpälle palatessa, huomasin, että olin palanut hieman, hups :D Kiirehdin siitä suoraan lähikauppaan aurinkorasvaa ostamaan, etten kohta ole kuin kävelevä katkarapu :D Nyt aion katsoa hetken Espanjalaista televisiosarjaa, joka vaikuttaa jännittävältä ( jos oppisin siitä samalla vähän Espanjaa enemmän ) :D ja herkuttelen makeilla mansikoilla <3 Kuulostaa aika hyvältä, vai mitä? 😏
Seuraavaan kirjoitteluhetkeen taas. :)
Greetings from Milla <3

Karnevaaleista :)
 
Jäätelöt täällä <3
 


Makeita, hyviä mansikoita 1.69 € rasia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti